tweets

Rally Kalender 2012

(e.e.a. onder voorbehoud)

100_5091
  • 2e Omloop van het Oosten
  • 12e Winter Trial
  • 3e ABZ Rally
  • GO Rally
  • Rally Autoclub Gorssel 
  • Gelderland Rit
  • IJsselland Rally
  • Tour Ecosse XV
  • Rally AC De Ellerijders
  • 6 uren van Breda
  • Oosterschelde Rit
  • Omloop van Bergh

Sponsors 

Team SuiteWheels

Certus
Hunink
JOUW.nl_logo_DIAP
Brouwers
Justus
Optimex
CCC
LaFazant
Notarissen van Naam Parallel Pagina
koningskind - 700
IMG_4332 2
Afbeelding7
DSC_4083

Contactgegevens

Team SuiteWheels

A: David Meiboom

    Asselsestraat 316

    7312 DE Apeldoorn

 

M: +31(0)6 12 55 22 60

 

E: info@suitewheels.nl

Afbeelding2

Dag 4: van Irdning naar Ljubljana 

images

                                                                                                      

We verlaten Oostenrijk vandaag en rijden Slovenië binnen. Ah, Slovenië, rallygebied bij uitstek met z'n bossen en verlaten weggetjes vol sneeuw. Hier zal morgen in ieder geval een ingrijpende dag volgen. Vandaag eerst nog 2 testen doen.

sponsorbalk2_zwart

                                                                                            

Dag 4 oftewel Leg 5 vandaag afgesloten. We vertrokken als 14e terwijl we inmiddels na de derde dag opgeklommen waren naar een 12e plaats. We zijn dan ook benieuwd of er meer in zit. De eerste regularity ging over wegdek dat meer uit ijs bestond. Veel hairpins en een hoge gemiddelde snelheid. De test verliep prima. Weinig tijdverlies. Behalve aan het eind toen een mega-vrachtauto omhoog de berg opklom zonder sneeuwkettingen. Hoe passeer je elkaar op een smal weggetje en nog meer hoe komt zo'n vrachtwagen weg? Niet dus na een dikke 10 minuten waren de kettingen erom gelegd en konder we verder met de nodige tijdsdruk omdat we een TC oftewel tijdscontrole moetsen halen. Het lukte maar het is wel stressen. De volgende regulariys waren kaartfragmenten waarop je de route moest uitzetten. Omdat je de kaarten pas bij vertrek 's ochtends krijgt is het zaak al rijdende in de auto dit soort zaken uit te zoeken. Veel passen en meten in een kleine auto die over dramatische wegen scheurt. Afijn, het ging echt lekker. Net als de 2 testen op de diverse circuits. Winnen kan je daar niet maar wel verliezen. Vastzitten in de sneeuw of een verkeerd afgelegd circuit wordt zwaar bestraft terwijl je eigenlijk nooit veel tijd kan winnen op je tegenstanders. Gelukkig kan Mick er goed uit de voeten met zijn Porsche op ijs en sneeuw.

Na de lunch kregen we weer 3 nieuwe regularitys. 2 gingen prima maar bij de derde was al verwacht dat het om goed navigeren ging. De T-splitsing in de sneeuw kwam eigen te vroeg maar toch genomen. Waarschijnlijk in de auto niet goed gemeten? Tuurlijk goed gemeten maar de situatie leek verdraaid veel op die achter een bos bomen een paar honderd meter verderop. Dit kostte de nodige minuten. Minuten die we ook te laat kwamen op de volgende TC. Echt zo'n Nederlandse situatie waar je instinkt. Zo'n fout die je eigenlijk nooit maakt maar door de vermopeidheid en concentratieverlies toch oploopt. Het is afwachten tot morgen om te weten of we in de top 15 blijven of deze stomme navigatiefout wordt afgestraft. 

regularity5.4wecanworkitout.pdfregularity5.4wecanworkitout.pdf

                                                                                                               

20120201_075129

                                                                                         

DI1_2432bw tbv web

Voor de mooie vergroting van deze foto van IVOenJoost even dubbelklikken op de foto

                                                                                                       

20120201_075134

                                                                                                          

                                                                                                      

B C HD sponsors_opgrijs